۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۴

فرماندار بوشهر:

پدافند غیرعامل در همه پروژه‌های جزیره خارگ دیده شود

پدافند غیرعامل در همه پروژه‌های جزیره خارگ دیده شود

بوشهر - فرماندار شهرستان بوشهر گفت: هر طرحی در جزیره خارگ پیاده‌سازی می‌شود باید طرح پدافند غیرعامل در آن دیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی صبح دوشنبه در نشست پدافند غیرعامل خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به‌عنوان یکی از نقاط حیاتی کشور است و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: یکی از پایه‌های پدافند غیرعامل، اهالی شریف جزیره خارگ است، خارگ در زمان دفاع مقدس به تعداد روزهای جنگ مورد حمله دشمن بعثی قرار گرفت و مجاهدت‌های اهالی شریف، کارکنان صنعت نفت و نیروهای نظامی و انتظامی هیچگاه فراموش نخواهد شد و این مجاهدت باعث شد یک روز صادرات نفت خام از جزیره مختل نشود.

فرماندار بوشهر افزود: حتماً اولویت‌های مهم در حوزه پدافند غیرعامل مد نظر قرار گیرد و باید یک برنامه ریزی مدون از پیش تعیین شده برای مقابله با تهدیدات در نظر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در بحث شیوع بیماری کرونا در جزیره خارگ با اقدامات مثبت صورت گرفته خارگ در شهرستان بوشهر یکی از نقاطی بود که توانست خیلی خوب این بیماری را مدیریت کند، ولی نباید غافل بود و باید با جدیت جلوگیری از شیوع این بیماری در جزیره خارگ کنترل شود.

جمشیدی گفت: پدافند غیر عامل در باید به صورت ویژه در طرح جامع خارگ ویژه دیده شود. هر طرحی در این جزیره پیاده سازی می‌شود باید طرح پدافند غیرعامل در آن دیده شود و امیدواریم هر چه سریع‌تر شاهد عملیاتی شدن این طرح باشیم.

کد خبر 5017849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha